Üzemanyag: 95 - 362Ft/l     D - 396Ft/l          Valuta: EUR - 315,65Ft     USD - 280,50Ft     CHF - 278,30Ft          BUX - 40288,44pont

2019. október 20. vasárnap
Vendel
07:1617:55

Holnap
Orsolya, Orsika
napja lesz.
°F°C
Budapest
Error! Unable to Find Specified Location!

Bejelentkező

MAGYARORSZÁG - A Magyar Telekom egy új reklámmal lépett elő, ami magyarokra jellemző sztereotípiákkal kezd, ennek apropóján íródhattak az első jobboldali kritizáló cikkek, de Toroczkai Lászlónak is sikerült beállnia a sorba. A probléma csak ott van, hogy az illető publicisták vagy lusták vagy abszolút sötétek. - Ki-ki maga döntse el, hogy melyik a jobb lehetőség.

Elsőként egy jobboldali, mondhatni kormány közeli portálon jelent meg egy cikk arról, hogy milyen felháborító reklámot mutatott be a Magyar Telekom... Az 1 perces reklám, "Mi a tipikusan magyar?" címmel a YouTube-on is megtekinthető. A reklám első pár másodperce valóban érdekes sztereotípiákat mutat be rólunk, magyarokról. - Ugyanakkor rendkívüli mód tudatlanságra és nem törődömségre utal az a cikk, amit később visszavontak, de Toroczkai László a Mi Hazánk mozgalom vezetője a visszavont cikkel szinte teljesen megegyező stílusban közölt saját Facebook oldalán.

A gond csak az, hogy a reklám első pár másodperce azt mutatja be, hogy milyen negatívumokat gondolhatnak rólunk vagy akár mi magunk. Ezzel szemben a reklám további, nagyobb része bemutatja a magyarok kreativitását, elért eredményeit és még sok pozitívumot, és rendkívül alacsony értelmi felfogásra utal, hogy a jobboldal jelentős része ezt nem volt képes felfogni.

Toroczkai László, az alábbiakat írta saját Facebook oldalán:

Az alábbi magyarellenes reklámvideó után a Mi Hazánk felszólítja a kormányt, hogy azonnal bontsa fel a németországi központú Telekommal 2014-ben kötött stratégiai partnerségi megállapodást, és fizettesse vissza a multicéggel azt a 80 milliárd (!) forintot, amelyet a magyar adófizetők pénzéből adott a Telekomnak. Ez az eset is jól mutatja, hogy a magyar adófizetők pénzéből agyontámogatott multik mennyire tisztelik a magyar népet. Csak arctalan, gyökértelen fogyasztókra és rabszolgákra van szükségük, a profitot pedig kiviszik a hazánkból. Bízom benne, hogy ezután sokan kezdik bojkottálni a Telekomot, és sem állami, sem önkormányzati megrendeléseket nem fog kapni ez a nemzetgyalázó cég.

Az ügy további pikantériája, hogy a Telekom legújabb reklámját a jobboldali Kormány egyik kedvenc marketing cége, a Balásy Gyulához köthető Lounge Design készítette, tehát a Toroczkai által emlegetett magyarellenességről semmiképp sem beszélhetünk.

Egyre inkább úgy tűnik, hogy a médiabirodalom túl nagyra nőtt, és kezdi nem tudni a bal kéz, hogy mit csinál a jobb kéz...

Érdemes elgondolkodni, hogy minden rendben van-e? A kommunikációval mindenképp vannak bajok.

Hozzászóláshoz lépjen be!